miercuri, 16 februarie 2011

Once upon a time…


            Hmm….:) când am început să mă gândesc despre ce să fie postarea…primul meu gând a fost Valentine's Day….(fiind o romantică incurabilă) …dar pe urmă m`am răzgândit ..din moment ce nu am făcut nimic pe 14 Februarie……
                 Mi`a trecut altceva prin minte…ceva mai misterios…:>…Carnavalul de la Veneţia…
 
                      Sunt fascinată de măştile atât de frumoase cât şi de misterul care îl învăluie....adică ai faţa acoperită ţi se văd doar ochi...nu ai de unde să ştii cine e în spatele măştii....
 
                         Totul a început de la un mail pe care l`am primit...era plin cu poze cu măşti....şi cum îmi plac misterele..:>..şi în plus măştiile mi se par că te fac să arăţi foarte sexy şi misterios......

                         Poate că nu e foarte inspirată postarea....dar totuşi Carnavalul de la Veneţia e ceva unic....mi`aş dori odată cândva într-un viitor nu foarte îndepărtat (sper) să ajung şi eu acolo........


 
Până atunci o să mă mulţumesc cu Carnavalul Primăverii organizat de liceul meu (+ alte licee ;)))....

P.S.: Until next time.... x.o.x.o :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu