vineri, 28 ianuarie 2011

Punct si de la capat..:).

Înainte de toate..vreau sa va urez Happy New Year! cu întârziere....Asta fiind prima postare din 2011 <:-p.....

Şi acum....anul 2011 a început cum nu se putea mai bine....a început linistit calm...fără probleme...
După s`a abătut un URAGAN asupra anului meu perfect...La liceu lucrurile o luaseră razna...profii parcă înnebuniseră…Adică au lenevit un semestru întreg si pe ultima suta de metri se trezesc şi ei că trebuie sa avem note..:|..Da în fine..
Am scăpat şi de tortura numită ŞCOALA......măcar pentru o săptămână amărâtă...dar în situaţii de criză şi aia e bună..;)

În postările anterioare(mai exact „Love...Love...Love”)....am zis că „Love is something magic”...şi asa e nu am de gând sa retrag ce`am zis....doar să vă dau un sfat...

.... înainte să vă „puneţi” cu cineva gândiţi`vă dacă aceea persoană poate să vă acorde toată atenţia şi dacă poate să fie pe aceeaşi undă cu voi.....

Şi un detaliu minor , dar foarte important e ca aceea persoană să stea lângă tine (sau măcar în acelaşi oraş --- no allusion ;)) , pentru că în felul ăsta o să puteţi să ieşiţi şi să vă cunoaşteţi si în felul ăsta.......aveţi mai multe şanse împreună..:)

Şi totuşi dacă vă asumaţi riscu să aveţi o relaţie la distanţă atunci ar trebui să vă folosiţi de toate căile de comunicaţii gen : mess , telefon,....facebook (care se poartă sezonu ăsta)...

P.S.: until next time...take care of you....x.o.x.o.
 

2 comentarii: