vineri, 1 iulie 2011

9th grade…


         Hmm…So Hey..A trecut cam mult de cand n`am mai avut nimic de scris..doar ca am fost super extrem de ocupata..cu scoala si chestii de genu…:>
      
        A mai trecut un an…plin de intamplari super frumoase si de care o sa`mi amintesc mereu…Am inceput liceul…am intalnit niste persoane super de treaba si geniale… am continuat prietenii vechi…am intrerupt altele…






In fine ce`a fost nu prea mai conteaza…adica a fost un an super…am facut multe chestii cu persoane la care tin din tot sufletu…


A fost un an in care am inceput sa simt gustul placut si dulce al liceului..si nu ma refer la teme si altele pentru ca astea sunt defapt foarte acre…Ma refer la prieteni,distractie si a face haz de necaz…
Spre deosebire de generala unde la fel era fun si alaturi de Carmen faceam o multime de tampenii…=)) “din greseala”…de unde ea mereu iesea semi-partial-vatamata…:)).anu asta tampeniile mele mai au o victima ……asta e ce sa fac nu pot sa ma abtin :)) ..:D

              A venit din nou vara..amintiri chestii ..mi se pare imposibil cand stau si ma gandesc ca anul trecut pe vremea asta terminam generala si eram emotionata de prima zi de liceu…Dar odata cu vara s`a terminat anul de “boboaca” ..este o senzatie placuta, sa stii ca de acum incolo n o sa mai fii strigata pe strada de anumite persoane… -> “boboaco”....deja devenisera enervante pentru mine acele momente..dar unii chiar le savurau din plin..:-l



VARA=soare,distractie….fara scoala…8->..un an in plus adaugat varstei pentru unii…:>..o experienta in plus pentru altii.

Am zis de multe ori ca vara o sa fac tot ce vreau eu….tot de atatea ori  nu am reusit…dar vara asta cu siguranta o sa fie extrem de speciala si super distractiva… nu o sa mai fac baie in parc:) desi a fost fun…in schimb o sa ma bucur la maxim de vara si de toate oportunitatile scoase in calea mea ;) …
   
P.S.: Pana data viitoare…aveti grija de voi..:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu