marți, 21 decembrie 2010

Christmas .Bored….:(


         Oh God !.Ai milă….Poate vă întrebaţi de ce sunt aşa pesimistă la început....Păi să vedem...Pentru început sunt aşa PLICTISITĂ încât îmi vine să dorm pe tastatură...DE CE?...Pentru că azi m`am trezit la 6 şi ceva ca să mă duc la liceu şi să facem O SINGURĂ ORĂ....şi ora aia trebuia să fie fizică da până la urmă am făcut logică şi am dormit în front....Adică dacă ştiam că facem logică nici nu mă mai deranjam din patul meu călduţ I-).....8->...
Când am păşit afară azi-dimineaţă în aerul rece şi neprietenos m`am întrebat dacă sunt ţăcănită la cap şi de ce oare nu mă întorc eu în patul meu de unde plecasem...Dar pe urmă mi`am răspuns singură la întrebare...: „Aveam fizică.”..^_^”.
Şi aproape dormind m`am dus la staţie fiind frustrată de faptul că trecuseră deja 3 autobuze până să ajung eu...(adică dimineaţa merg foarte des ,iar după 11 trebuie să stai ca prostu şi să aştepţi minute în şir în staţie...^_^”)....
Ok..Mă rog...În fine....a trecut şi ora aia cu ENORMĂĂĂĂĂĂ..greutate şi poi în sfârşit puteam spune că suntem în VACANŢĂĂĂĂĂĂĂĂ!!!!!..
Vacanţă=Relax=Nice Things≠Teme≠Mate≠Informatică. Cu siguranţă vacanţa îmi rosteşte numele încă de când am început şcoala ,dar datorită unor mici piedici gen ....mate sau info....m`a aşteptat prea mult...iar acum încerc să mă revanşez şi să profit la MAXIM....Deşi nu prea se poate cu 166 (sau câte sunt) de exerciţii la MATE...^_^”....

             Dar să nu ne gândim la alea acum..Adică nu are rost să`mi stric începutul de vacanţă cu aşa gânduri negre....8->..Think Positive .
            So.....revenind la Christmas...Deci în concluzie...Perioada Crăciunului ar spune`o majoritatea lumii este perioada bucuriei,a păcii sufleteştii,a iertării,etc.,etc.
              Da...În majoritatea ţărilor Crăciunul chiar este aşa ,DAR la români e o nouă oportunitate de a se îndopa cu cârnaţii,carne tobă...etc.,etc. ,şi după masa copioasă să sfârşesti ziua ori la baie dând afară tot ce`ai mâncat , ori cu o cutie de Triferment ca să te ajute la digestie sau cei mai nenorocoşi în spital chiar....Mda..cam aşa e de Crăciun pe la noi....Doar când mă gândesc numai am poftă de mâncare.^_^".
            Totuşi colac peste pupăză Crăciunul este totuşi o sărbătoare a sufletului, pentru că majoritatea dintre noi au uitat ce înseamnă Crăciunul...Pe lângă Moş Crăciun , cadouri şi porc...Mai înseamnă NAŞTEREA LUI IISUS HRISTOR!!!....Şi ar trebui să vă gândiţi serios la asta în ziua în care vă îndopaţi de porc.;)..Pentru că aceasta este adevăratul motiv pentru care Crăciunul există .:)

            În închiere vă doresc cele mai sincere sentimente şi urări....Vă doresc să nu ajungeţi cu cutia de Triferment lângă voi ci să ajungeţi nişte oameni mai buni...Măcar în alea trei zile...:)

P.S.: Crăciun Fericit , Merry Christmas , Joyeux Noël , Feliz Navidad , Frohe Weihnachten , Feliz Natal
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu